No Game No Life Español

You can speak in English or in Spanish. / Podéis hablar en Inglés o en Español.

Moderators: Fringe Security Bureau, Senior Editors, Senior Translators, Alt. Language Translator/Editor, Executive Council, Project Translators, Project Editors

Post Reply
User avatar
SteinKun
Astral Realm

No Game No Life Español

Post by SteinKun »

He empezado el proyecto de No Game No Life en español, el español utilizado es de España.

Hacen falta editores para el proyecto.

El link a la página es http://www.baka-tsuki.org/project/index ... pa%C3%B1ol

El prólogo está casi completo.

No hay supervisor oficial ya que está como pendiente y estoy yo como supervisor no oficial.

También tengo una pregunta acerca de las ilustraciones, hice los links de las ilustraciones a las de la novela en inglés. ¿Debo crear una página con las ilustraciones para la novela en castellano o se puede usar las de la novela traducida al inglés?
Last edited by SteinKun on Fri Jun 13, 2014 9:15 am, edited 1 time in total.
User avatar
Misogi
Supreme Lord Temporal
Posts: 4119
Joined: Sun Mar 18, 2012 5:19 am
Favourite Light Novel:
Location: France

Re: No Game No Life Español

Post by Misogi »

I've replaced your teaser warning with the official one, {{Teaser|Spanish}}. It is in English, so that any supervisor can quickly see the project's status.

For the illustrations, replace [[No Game No Life:Volume 1 Illustrations|Ilustraciones de la novela]] with [[No Game No Life:Volumen 1 Ilustraciones|Ilustraciones de la novela]]. You just have to replace the volume number.

Then, create the pages by copy-pasting the English ones' code.
Twitter : @MisogID
----
Sans plume, ni sanité (Without feathers nor sanity), a blog reeking of sickness. Wipe your minds before entering.
User avatar
josepvv
Astral Realm

Re: No Game No Life Español

Post by josepvv »

Hola!

Justo estaba pensando en empezar a hacer esto. El único inconveniente es que no hablo el español de España (soy mexicano). Igual con gusto puedo ayudarte como editor (ya que puedo entender el idioma, solo no me sale natural el escribir vosotros y así).

Saludos!
Post Reply

Return to “Spanish”